Jak nakupovat
Jak nakupovat
Pokud hledáte efektivní a bezpečný způsob, jak spravovat vzdálené připojení, jste na správném místě. Na vzdalenepripojeni.cz nabízíme licence pro špičkové nástroje renomovaných výrobců jako AnyDesk, RealVNC, TeamViewer, ISL Online a iDrive Remote PC. V tomto článku Vám přiblížíme, jak u nás nakoupit snadno a rychle a na co si dát pozor, aby vše proběhlo hladce.
Krok 1: Výběr produktu
Prvním krokem je výběr produktu, který splňuje vaše požadavky. Prozkoumejte dostupné možnosti, které jsme roztřídili přehledně do kategorií jednak podle výrobců, určení, také podle typu připojení nebo délky licence. Mnoho výrobců nabízí bezplatné zkušební verze pro otestování. Pokud si nejste jistí, který produkt je pro vás ten pravý. Stačí nás kontaktovat a rádi vám s výběrem vhodné licence poradíme a případně pro Vás zařídíme zkušební verzi zdarma.
Krok 2: Přidání do košíku a registrace
Jakmile jste se rozhodli, přidejte vybranou licenci do nákupního košíku. Pro ulehčení budoucích nákupů, zejména obnovy licence, doporučujeme se registrovat. To vám umožní spravovat vaše objednávky a urychlit proces při opakovaných nákupech.
Krok 3: Potvrzení kompatibility při doplňcích
Pokud pořizujete doplněk k existující licenci, kontaktujte nás předem. Pomůžeme vám ověřit, zda je doplněk kompatibilní s vaší stávající licencí, a předejdeme tak možným komplikacím.
Krok 4: Platba
Nabízíme různé možnosti platby pro maximální pohodlí. Můžete platit bankovním převodem v českých korunách nebo v eurech, pokud preferujete zahraniční měnu. V případě zájmu o platbu v € nás kontaktujte. Platby jsou také možné prostřednictvím platebních karet.
Krok 5: Zpracování objednávky
Po přijetí platby za vaši objednávku ihned odesíláme žádost o vygenerování licence pro Vás výrobci. Objednávky nových licencí bývají zpracovány v tentýž den, nebo nejpozději do druhého pracovního dne. U prodloužení licencí může zpracování trvat 2-3 pracovní dny - objednávky prodloužení jsou obvykle zpracovávány ručně. V případě, že objednáváte licenci jako prodloužení stávající licence, doplňte prosím tuto informaci do poznámky - zejména, pokud byla předchozí licence pořízena u jiného prodejce nebo přímo na webu výrobce. K urychlení přispěje také sdělení čísla objednávky (nebo kontraktu výrobce) a datum expirace stávající licence.
Krok 6: Podpora a servis
Po dokončení nákupu poskytujeme obchodní a základní technickou podporu. Pokud preferujete přímou technickou pomoc od výrobce, ujistěte se, že vaše licence tuto možnost zahrnuje. Různí výrobci mívají různé podmínky pro poskytování podpory (např. pro levnější licence podporu neposkytují, případně poskytují pouze podporu přes tickety, zatímco u dražších licencí poskytují telefonickou podporu (ne všichni výrobci poskytují podporu v češtině apod). Chcete-li ověřit možnost podpory, kontaktujte nás před nákupem a ověříme pro konkrétní produkt. Přestože se snažíme popisky produktu udržovat aktualizované, výrobci své služby postupně mění a snaží se zdokonalovat, může se tedy stát, že pro daný produkt na našem webu podpora zminěná není, ale výrobce ji začal poskytovat.
Kontaktujte nás
Pokud máte jakékoli otázky týkající se nákupu, neváhejte nás kontaktovat:
- Telefon: +420 731 933 788
- Email: info@vzdalenepripojeni.cz
Děkujeme, že jste si vybrali vzdalenepripojeni.cz. Naším cílem je poskytnout vám ty nejlepší nástroje a podporu pro práci na dálku.