Bude nová verze AnyDesk9 Gamechanger pro firemní uživatele?

Výrobce oblíbeného produktu pro vzdálenou práci a vzdálenou podporu vydal novou verzi AnyDesk V9. Firmy tak mohou získat díky novým vylepšením pokročilé nástroje splňující požadavky podnikových systémů podpory a ticketingu.

 

AnyDesk9

Co nového přináší AnyDesk pro korporátní uživatele?

  • Požadavky na relaci: AnyDesk Revolučně mění způsob fungování helpdesků integrací podpůrných ticketů do AnyDesku pro bezproblémovou uživatelskou asistenci.
    • Odkazy na pozvánky: Zjednodušují připojení pomocí sdílených odkazů, které obchází Client ID.
    • Automatizované plánování: Bez námahy plánujte vzdálené relace s e-mailovými pozvánkami a integrací kalendáře.
    • Centralizovaná správa: Zjednodušuje vytváření, správu a připojení požadavků na relace prostřednictvím my.anydesk II.
    • Historie relací a fronty: Sledování aktivit a organizování požadavků podle rolí nebo oddělení pro zajištění bezproblémové spolupráce.
  • AnyDesk Assist: Poskytuje intuitivní nástroje podpory uživatelům.
    • Tlačítko pro požádání o pomoc: Řešení na jedno kliknutí k požádání o podpůrné relace přímo z klienta AnyDesk.
    • Vlastní klienti: Dejte uživatelům možnost buď stáhnout nový vlastní klient přes odkaz na pozvánku, nebo použít stávajícího klienta k připojení na podpůrnou relaci.

 

Další novinky obsažené v nové verzi AnyDesk

  • Nahrávání obrazovky: Zaznamenejte svou lokální obrazovku bez zahájení relace a vytvořte podrobnou dokumentaci k odstraňování problémů pro uživatele i agenty.

 

Proč by měli firemní zákazníci přejít na řešení AnyDesk V9

  • Zjednodušená podpora: Operace s managementem relací založených na workflow.
  • Fronty založené na rolích: Vylepšená efektivita díky možnosti přizpůsobení struktury podpory. Můžete tak nastavit, které požadavky přijdou kterému technikovi.
  • Vylepšený uživatelský zážitek: Nástroje, které zjednodušují procesy jak pro agenty, tak pro koncové uživatele. Tyto pokroky se promítají do optimalizace poskytování služeb, zvýšené provozní efektivity a vyšší spokojenosti zákazníků.

 

Licencování a dostupnost

  • Požadavky na relace a AnyDesk Assist: K dispozici výhradně pro licenci Ultimate Cloud.
  • Nahrávání obrazovky: Součástí všech licenčních plánů a aktivováno ve výchozím nastavení na AnyDesk V9.

 

Zaujaly Vás novinky a rádi byste program otestovali? Případně by Vás zajímala cena licence AnyDesk Ultimate přímo na míru Vaším požadavkům?

Nechte nám na Vás kontakt a my se Vám ozveme.

Zpět do obchodu